- Dette emne har 1 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 3 år, 10 måneder siden af .
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
SE ALLE BLACK FRIDAY TILBUD PÅ SONOS - DENNE SIDE ER REKLAMEFINANSIERET
|
Hjem › Fora › Sonos forum › Spodify – Sonos. "Kan ikke gennemse…"
De sidste 2 dage, har jeg flere gang oplevet at Sonos stopper med at spille. Jeg benytter Spodify via med Iphone 6.
Og pludselig melder Spodify i Sonos app. – “Kan ikke gennemse ..:”. Og alle numre er væk.
Det er IKKE netforbindelse, da alt muligt andet virker på Iphone – også Spodify.
Så skal jeg genstarte Iphone – måske flere gange.
International Financial Management – Jeff Madura – 9781844803606