Sonos guiden

• Forum
  • Sonos enheder
    • Sonos One – opdaterede priser og tilbud
    • Sonos One SL – opdaterede priser og tilbud
    • Sonos Arc soundbar – opdaterede priser og tilbud
    • Sonos Beam – dagligt opdaterede priser og tilbud
    • Sonos Soundbar – bedste valg – priser og tilbud
    • Sonos Play 5 – Sonos Five – opdaterede priser og tilbud
    • Sonos Amp – pris og tilbud
    • Sonos Move – opdaterede priser og tilbud
    • Sonos Port – opdateret pris og tilbud
  • Streaming services
  • Priser & tilbud
  • Om Sonosguiden.dk
  • Kontakt
  • Sonos Black Friday tilbud

Sonos Connect og Beoplay A9

Hjem › Fora › Sonos forum › Sonos Connect og Beoplay A9

• Dette emne har 4 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 2 år, 3 måneder siden af sonosguiden.
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Kenneth
    Gæst

Jeg har en Beoplay A9 der via Airplay kan spille fra iPhone osv. Kan jeg tilslutte en Sonos Connect til Beoplay A9 og styre den på samme måde som andre Sonos enheder via Sonos appen?
    Jeg har nemlig også en Sonos Play1 på badeværelset og det kunne vært rart hvis de kunne spille synkront. Alternativt skal jeg erstatte Play1 med en anden airplay højttaler men det vil jeg helst ikke.

Mvh
    Kenneth

3. december 2014 kl. 12:55 #558 Svar
    admin
    Keymaster

Det kan du sagtens.

I bunden af din Bang & Olufsen Beoplay A9 er der et sæt analoge tilslutninger som kan benyttes til at koble alle former for lydkilder til.

Der er dog et par begrænsninger du skal være opmærksom på:

1) Du skal vælge at spille musik fra den analoge indgang på din A9, Sonos kan ikke fortælle din A9, at den nu skal skifte over til en anden indgang, hvis den er i gang med at spille noget andet musik.

2) Da både Sonos Connect og Beoplay A9 har deres egen volumenkontrol, vil du være nødt til at skrue pænt op for A9, for at kunne benytte volumenkontrollen på din Sonos Connect til at styre lydniveauet.

Bortset fra det, burde det være en meget simpel operation, som du kan få til at spille med et enkelt sæt phonoo-kabler.

21. december 2015 kl. 19:39 #4232 Svar
    MIchael
    Gæst

Jeg har lige købt en A9 og prøver at få den til at fungere med mit sonos anlæg. Jeg har købt en connect og sat den op med phone kablerne i audio out og så ind i A9´en, men lyd kan jeg ikke få frem via sonos systemet…. hvad gør jeg, forstår ikke helt ovenstående tråd med at jeg skal spille analogt fra a9…. starter jeg ikke al min musik som sædvanligt i sonos controlleren enten på min mac eller min iphone.

Hjælp tak…

På forhånd mange tak.

9. december 2016 kl. 16:10 #4981 Svar
    Flemming
    Gæst

Hvor er det så lige at man vælge at afspille analog, på sin A9?

12. december 2020 kl. 09:29 #8924 Svar
    sonosguiden
    Gæst

The United States of Trump: How the President Really Sees America by Bill O’Reilly — 9781250237224

• Forfatter
Svar til: Sonos Connect og Beoplay A9
Dine informationer:

Tweet
PinIt

Seneste emner i forum

• Scat trak skid steer manual
  • Owners manual acura tlx 2018
  • Kinderwagen hartan topline s huawei bedienungsanleitung
  • For casio hr-200rc user manual guide
  • Bain de paraffine machine mode d’emploi

Nyeste artikler

Black Friday banner - gode priser med rabat og tilbud

Sonos Black Friday tilbud 2022 (op til 30% rabat)

Sonos Play 5 – Sonos Five – opdaterede priser og tilbud

Sonos Soundbar – bedste valg – priser og tilbud

Sonos Amp – pris og tilbud

Sonos Port – opdateret pris og tilbud

Seneste kommentarer

• KDiLreNGES til Sonos Arc soundbar – opdaterede priser og tilbud
  • cgit.pinealservo.com til Streaming musik services med Sonos i Danmark [opdateret september 2010]
  • Artificial intelligence creates content for the site, no worse than a copywriter, you can also use it to write articles. 100% uniqueness :). Click Here: https://stanford.io/3FXszd0?h=377bf5e79831a8dceeee54f95bb6bde0& til Nyt navn og nyt design – velkommen på Sonosguiden
  • Artificial intelligence creates content for the site, no worse than a copywriter, you can also use it to write articles. 100% uniqueness :). Click Here: https://stanford.io/3FXszd0?h=5f9e89e47895a3a842cd4558c11e916e& til Nyt navn og nyt design – velkommen på Sonosguiden
  • The AI Content Generator Everyone Should Be Using :). Click Here: https://stanford.io/3FXszd0?h=5f9e89e47895a3a842cd4558c11e916e& til Nyt navn og nyt design – velkommen på Sonosguiden

Annoncer

© 2023 · Sonosguiden.dk

Indsæt/rediger link

Indtast URL'en på destinationen

Eller link til eksisterende indhold

Ingen søgeterm angivet. Viser seneste emner. Søg eller brug op- og ned-piletasterne til at vælge et element.