Hjem › Fora › Sonos forum › Sonos Connect og Beoplay A9
- Dette emne har 4 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 2 år, 9 måneder siden af
sonosguiden.
-
ForfatterIndlæg
-
Kenneth
GæstJeg har en Beoplay A9 der via Airplay kan spille fra iPhone osv. Kan jeg tilslutte en Sonos Connect til Beoplay A9 og styre den på samme måde som andre Sonos enheder via Sonos appen?
Jeg har nemlig også en Sonos Play1 på badeværelset og det kunne vært rart hvis de kunne spille synkront. Alternativt skal jeg erstatte Play1 med en anden airplay højttaler men det vil jeg helst ikke.Mvh
Kennethadmin
KeymasterDet kan du sagtens.
I bunden af din Bang & Olufsen Beoplay A9 er der et sæt analoge tilslutninger som kan benyttes til at koble alle former for lydkilder til.
Der er dog et par begrænsninger du skal være opmærksom på:
1) Du skal vælge at spille musik fra den analoge indgang på din A9, Sonos kan ikke fortælle din A9, at den nu skal skifte over til en anden indgang, hvis den er i gang med at spille noget andet musik.
2) Da både Sonos Connect og Beoplay A9 har deres egen volumenkontrol, vil du være nødt til at skrue pænt op for A9, for at kunne benytte volumenkontrollen på din Sonos Connect til at styre lydniveauet.
Bortset fra det, burde det være en meget simpel operation, som du kan få til at spille med et enkelt sæt phonoo-kabler.
MIchael
GæstJeg har lige købt en A9 og prøver at få den til at fungere med mit sonos anlæg. Jeg har købt en connect og sat den op med phone kablerne i audio out og så ind i A9´en, men lyd kan jeg ikke få frem via sonos systemet…. hvad gør jeg, forstår ikke helt ovenstående tråd med at jeg skal spille analogt fra a9…. starter jeg ikke al min musik som sædvanligt i sonos controlleren enten på min mac eller min iphone.
Hjælp tak…
På forhånd mange tak.
Flemming
GæstHvor er det så lige at man vælge at afspille analog, på sin A9?
sonosguiden
GæstThe United States of Trump: How the President Really Sees America by Bill O’Reilly — 9781250237224
-
ForfatterIndlæg